28 March 2011

Konsert Double Trouble Jelajah Borneo di Tawau


AGA KAREBA, POK yang membawa maksud apa khabar saudaraku adalah sapaan mesra Amy ketika menghiburkan peminatnya dalam Konsert Double Trouble Jelajah Borneo di Stadium Sukan Tawau Ahad lalu. Bunyinya sememangnya pelik tapi ianya mesra dan amat menyentuh hati ribuan peminatnya. Tidak cukup dengan itu, Awie juga turut mengungkap perkataan aramaiti dalam irama lagu.
Demikianlah Search dan Wings, dua gergasi kumpulan rock tanahair yang begitu dekat dengan peminat mereka, menyatukan semangat perjuangan dalam lagu, membina diri dalam menelusuri ranjau perit hidup juga dalam lagu. Semangat rockers bukan sekadar terbit dari mulut tapi dijiwa terpahat perjuangan abadi… Tidak hairanlah dua legasi rock ini masih boleh bertahan dalam arena muzik tanahair hingga ke hari ini.

Karnival Konsert Double Trouble Jelajah Borneo di Tawau.
Langkah TBU menjalankan tugasan media adalah seawal jam 8 pagi di tapak karnival. Saat itu, gerai2 jualan baru dibuka, kereta autoshow baru memasuki ruang legar pameran, geng sayap2 wings pun baru menyusun aksesori jualan mereka. Kelihatan juga RTM dengan mula sibuk mengatur alatan audio mereka untuk pertandingan yang mereka anjurkan. Pemain Futsal juga ada yang berlegar2 mencari sarapan pagi sebelum berentap untuk perlawanan akhir mereka.

0 comments:

Post a Comment

 
Dibangunkan Oleh ohSensasi Webteam | Bloggerized by Ohsensasi.com