27 April 2011

{Artis} Anang lamar Ashanty dalam program Dahsyat


JAKARTA - Penyanyi dan komposer terkenal Indonesia, Anang Hermansyah mengejutkan peminat apabila melamar penyanyi jelita, Ashanty sebagai kekasihnya semasa mereka muncul dalam program hiburan, Dahsyat yang disiarkan secara langsung di stesen televisyen RCTI, lapor laman detikhot semalam.

Menurut bekas suami Krisdayanti itu, insiden tersebut berlaku secara spontan selepas pengacara Dahsyat iaitu Olga Syahputra dan Raffi Ahmad tidak henti-henti mengusik dan bertanya tentang hubungannya dengan Ashanty.

Wajah bapa kepada dua cahaya mata itu dikatakan terus bertukar menjadi merah padam dan gementar, sebelum dia terus meluahkan isi hatinya kepada Ashanty dalam program itu.

Ashanty yang merupakan anak bongsu daripada lima beradik dikatakan memberi jawapan dengan menerima lamaran cinta Anang dalam keadaan malu-malu.



"Ini bukan gimik," kata Anang sebaik sahaja ditanya oleh pihak media Indonesia tentang luahan cintanya kepada Ashanty.

Sementara itu, Ashanty yang memiliki Sarjana Kemasyarakatan dari Universiti Paramadina mengaku dia baru mengenali duda tersebut.

"Aku selalu bilang (kata) kalau kita maksain (paksa) seperti apa Allah tidak mempertemukan, tapi kalau ini jodohnya pasti dimudahkan jalannya," jelas Ashanty.

Pasangan duet lagu Jodohku itu difahamkan mengenakan baju berwarna merah jambu sedondon sewaktu hadir ke studio RCTI di Kebon Jeruk, Jakarta Barat semalam. - Agensi








0 comments:

Post a Comment

 
Dibangunkan Oleh ohSensasi Webteam | Bloggerized by Ohsensasi.com