15 April 2011

Cara Untuk Mendapat Kawan Luar Negara


Mesej Dalam Botol Dijumpai Selepas 24 Tahun
1 mesej dalam botol telah dibuang ke dalam laut Baltic oleh seorang budak German dr kapal yg dinaikinya 24 tahun lalu. Botol tu ditemui di kampung Morskoye di Spit Curonian, 80 km (50 batu) barat laut Kaliningrad, Russia.

Daniil Korotkikh, seorang budak Rusia berumur 13 tahun, menemui surat itu terdampar di pantai berhampiran Lithuania dan Rusia. Surat itu ditulis oleh Frank Uesbeck, sekarang 29 tahun, baru2 ni telah berbual dengan Korotkikh melalui videocam awal bulan ini.

Nampak x susahnya dulu kalo nak dapatkan kawan2 dari luar negara, kena tulis surat letak dalam botol pastu buang dalam laut. Kena tunggu balasan bertahun-tahun. He3, tapi sekarang korang pilih je la kwn2 kat FB tu yg korang nk, dari benua mana pon ada, antar msj pastu diorg akan balas la kalo korang mmg btol2 nk kawan.

P/s: Korang pon boleh tulis surat letak dalam botol mcm nie, wktu korang tgh naik feri kat Penang tu ka @ naik feri ke Langkawi, korg buang la 1 botol ada surat sambil berharap botol tu pegi ke negara lain, he3.

P/s/s: Jgn suka2 hati buka botol2 kat tepi pantai lak, periksa dulu, takut2 ada jin pulak, he3.

Baca sorang2 ja? Kongsilah dgn kawan2, he3... -sumber budakbotak

0 comments:

Post a Comment

 
Dibangunkan Oleh ohSensasi Webteam | Bloggerized by Ohsensasi.com